Heb je als ouder(s) of leerkracht bepaalde vragen rondom het gedrag van het kind?
Loopt het momenteel niet zo lekker binnen het gezin of in de klas?
Is het kind onzeker, angstig?
Vertoond het kind bijzonder gedrag?
Heeft het kind mogelijk te maken (gehad) met trauma, scheidingen, verlies?
Zijn er zorgen om het gebruik van sociale media? Last van pestgedrag? Faalangst?
Is er sprake van hechtingsproblematiek, hoog gevoeligheid, autisme, ADHD, ADD en/of andere uitdagingen?
Vind je net als wij o.a. de volgende onderwerpen belangrijk;
Wie ben ik?
Wat zijn mijn kwaliteiten?
Wat zijn mijn grenzen?
Hoe herken ik stress?
Hoe ga ik om met stress?
Met o.a. onze holistische systemische opleidingsachtergrond, het werken met mensen die door een psychiatrische kwetsbaarheid of verslaving in beschermd wonen terecht zijn gekomen en jarenlange ervaring in het werken met (kwetsbare) kinderen hebben we veel ervaring opgedaan.
Deze kennis en ervaring gebruiken wij om kinderen bewuster te maken van zichzelf, om te gaan met moeilijke situaties, zich veilig te stellen in mogelijk onveilige situaties, grenzen aan te leren geven, inzicht te creëren in patronen en hun plek in de wereld te ontdekken.
Dit door middel van systeemwerk, verschillende methodieken, oefeningen, spelletjes en verbinding te creëren op basis van wat het kind nodig heeft. Kinderen worden gezien, gehoord en uitgedaagd zichzelf en de ander beter te leren kennen. Wat zal leiden tot meer inzicht, rust en verandering.
Dit zal niet alleen het kind ten goede komen maar ook de dynamiek binnen het gezin en/of in de klas.
Wij werken voornamelijk intuïtief en kijken naar het individuele kind.
Passend in de situatie zullen we bovenstaande methodieken toepassen.
Ben je leerkracht of ouder en kan je begeleiding gebruiken om ervoor te zorgen dat kinderen optimaal kunnen ontwikkelen, in hun kracht staan, lekker in hun vel zitten en de dynamiek te verbeteren?
We streven ernaar om binnen een paar sessies tot de kern te komen, inzichten te creëren en handvaten te bieden.
Plan vrijblijvend een telefonische kennismaking en/of stel je vraag gerust!
"Laten we samen werken aan de optimale ontwikkeling van kinderen".
Stappenplan:
Stap 1 (Telefonische kennismaking)
Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op voor een (telefonische) kennismaking.
Als er van beide kanten een klik blijkt plannen we een eerste intake in.
Stap 2 (Intake)
Tijdens de intake maken we kennis en bespreken we de hulpvraag. Dit gesprek is (in overleg) met ouder(s) en het kind.
Tenzij we anders afspreken tijdens de telefonische kennismaking.
Stap 3 (Advies op basis van de intake)
Na de intake hebben we een beeld van wat de hulpvraag is en welk traject we adviseren om mee te gaan starten.
Denk hierbij aan doelen die we stellen voor tijdens het traject.
We zullen dit samen bespreken en na akkoord plannen we de eerste sessie in.
Stap 4 (Sessies en evaluaties)
De sessies kunnen plaatsvinden op onze locatie in IJsselstein of op een andere locatie.
We zullen tijdens en na de sessie(s) evalueren hoe het proces verloopt en na afloop blikken we terug op het proces.
Tarieven:
Kennismaking (telefonisch) gratis
Intake 79,00 (60-75 min)
Holistisch & systemisch pakket; 6 sessies 449,00 (i.p.v. 474,00) (+/-60 min per sessie)
Mogelijkheden op ZZP / Freelance (uren)basis (voor organisaties & scholen)
De sessies kunnen zowel online, op onze locatie in IJsselstein of op een door jouw gekozen locatie plaatsvinden.
Laat onderstaande gegevens achter en we nemen binnen 24 uur contact met je op.
Op basis van een overeenkomst tussen de StichtingNIBIGSolidariteitsfonds Wkkgz en de GeschilleninstantieNederlands Instituut Belangenbehartiging IntegraleGezondheidszorg (NIBIG) is HAPPY-VIBES met NIBIG-nummer 731277 geregistreerd voor de WkkGZ.
Dit betekent dat HAPPY-VIBES
* is aangesloten bij de Geschilleninstantie Nederlands Instituut Belangenbehartiging Integrale Gezondheidszorg (NIBIG) (art. 18 Wkkgz),
* beschikt over een klachtenprocedure (art. 13 Wkkgz),
* op afroep beschikt over een klachtenfunctionaris (art. 15 Wkkgz).